Najczęściej zadawane pytania:
1. Kto może być uczestnikiem akcji Bonus?

Uczestnikami Akcji mogą być pełnoletnie osoby fizyczne posiadające: pełną zdolność do czynności prawnych, obywatelstwo polskie, miejsce zamieszkania na terytorium Polski, które zapoznały się z Regulaminem i zaakceptowały jego postanowienia oraz zarejestrowały konto uczestnika w Serwisie.

O Bonus może ubiegać się Uczestnik, który na dzień złożenia wniosku o otwarcie eKonta wraz z kartą debetową jest nowym klientem Banku, tj. osobą, która począwszy od 01.01.2017 r. nie była lub nadal nie jest posiadaczem lub współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego przez Bank lub rachunku oszczędnościowego o numerach rozliczeniowych 1140 2004 lub 1140 2017.

2. Co muszę zrobić, aby uzyskać Bonus?

Musisz zarejestrować swoje konto uczestnika w Akcji Bonus w czasie jej trwania od 18.02.2019 r. do 31.03.2019 r., zaakceptować regulaminy, a następnie aktywować konto poprzez link wysłany na adres e-mail. Po zalogowaniu się do swojego konta uczestnika, złóż wniosek o otwarcie konta osobistego eKonto wraz z kartą debetową w zakładce "Konto Bonus". Podpisz umowę do 14.04.2019 r. Do 31.05.2019 r. wykonaj co najmniej pięć transakcji bezgotówkowych, które nie zostaną anulowane np. w wyniku zwrotu zakupionego towaru. Transakcje bezgotówkowe rozumiane są jako bezgotówkowe transakcje zakupu w punkcie handlowo-usługowym (płatność kartą za zakupy w sklepie) lub przez Internet, w tym przelewy inicjowane przez Uczestnika oraz płatności BLIK, zaksięgowane przez Bank na eKoncie.

UWAGA: Adres email podany przez Uczestnika przy składaniu wniosku o eKonto musi być taki sam jak adres e-mail, podany w trakcie rejestracji konta Uczestnika w Serwisie.

3. Nie otrzymałem/am linku aktywacyjnego na podany podczas rejestracji adres e-mail, co mam zrobić?

Link aktywacyjny wysyłany jest od razu po Twojej rejestracji. Link może przyjść do Ciebie z opóźnieniem, które zależy od poczty docelowej lub może trafić do folderu SPAM, co warto sprawdzić. Jeśli nie otrzymasz tego samego dnia od nas linku aktywacyjnego, skontaktuj się z nami mailowo.
Wyślij wiadomość na adres: bonus@ebrokerpartner.pl
W tytule maila napisz PILNE - BRAK LINKU AKTYWACYJNEGO. Pozwoli nam to w pierwszej kolejności udzielić Ci odpowiedzi.

4. Ile mam czasu na spełnienie warunków otrzymania Bonusu?

Warunki musisz spełnić do 31.05.2019 r. tj. wykonać co najmniej pięć transakcji bezgotówkowych, które nie zostaną anulowane (np. w wyniku zwrotu zakupionego towaru); przez transakcje bezgotówkowe rozumie się bezgotówkowe transakcje zakupu w punkcie handlowo-usługowym (płatność kartą za zakupy w sklepie) lub przez Internet, w tym przelewy inicjowane przez Uczestnika oraz płatności BLIK, zaksięgowane przez Bank na eKoncie.

5. Jeśli złoże wniosek o eKonto 14 kwietnia 2019 r., a umowę podpiszę w późniejszym terminie, czy otrzymam Bonus?

Tak. Bonus zostanie Ci przyznany, jeśli podpiszesz umowę o konto i kartę debetową i spełnisz warunki otrzymania Bonusu do 31.05.2019 r..

6. Jak mogę uzyskać dodatkową Premię?

Polecając eKonto za pomocą dedykowanego linku znajdującego się w zakładce PROGRAM POLECAJĄCY.
Wysokość dodatkowej Premii to 50zł. Każdy uczestnik Akcji Bonus może otrzymać dodatkową Premię za maksymalnie 5 założonych eKont z linku polecającego, których warunki otrzymania Bonusu zostały spełnione.

7. W jaki sposób mogę polecać innym Akcje Bonus?

Musisz zalogować się do swojego konta uczestnika w Akcji Bonus, a następnie przejść do zakładki "Program polecający", gdzie znajduje się Twój indywidualny link polecający. Skopiuj link polecający, a następnie wyloguj się ze swojego konta uczestnika w panelu Bonus. Poleć eKonto poprzez skopiowany link. Osoba polecona musi założyć swoje konto uczestnika w panelu Bonus, a następnie złożyć wniosek o eKonto wraz z kartą debetową. Gdy osoba ta spełni warunki otrzymania Bonusu, zostanie przyznana Ci dodatkowa Premia w wysokości 50zł.

Pamiętaj! Z jednego konta uczestnika w Bonusie możesz otworzyć wyłącznie jedno eKonto. Osoba polecona zawsze musi korzystać z własnego konta użytkownika w panelu Bonus.

Uwaga! Jeżeli osoba polecona korzysta z tego samego urządzenia, usuńcie pliki cookie w przeglądarce przed złożeniem wniosku o eKonto lub użyjcie innej przeglądarki.

8. Czy mogę polecić więcej niż 5 eKont?

Tak, możesz polecić więcej niż 5, jednakże dodatkowa Premia zostanie przyznana za 5 założonych kont, które spełnią warunki otrzymania Bonusu.

9. Czy mogę zyskać Premię za polecenie, nie otwierając eKonta?

Nie, zarówno Ty, jak i osoby polecone musicie spełnić warunki otrzymania Bonusu, aby otrzymać Premie za skuteczne polecenie.

10. Czy osoby, które otworzyły eKonto z mojego polecenia, mogą również polecać konto innym i otrzymać Premię?

Tak. Osoby, które otworzyły eKonto z Twojego polecenia mogą polecać konto innym i otrzymać zarówno BONUS, jak i Premię. Pamiętaj, że dodatkowa Premia za polecenie zostanie przyznana, gdy zarówno Ty, jak i osoby którym polecisz eKonto, spełnią warunki otrzymania Bonusu.

11. Czy mogę polecać eKonto, gdy jeszcze nie spełniłem warunku naliczenia Bonusu?

Tak, możesz polecać eKonto innym, gdy nie spełniłeś jeszcze warunku naliczenia Bonusu. Pamiętaj jednak, że dodatkową Premię za polecenie otrzymasz, gdy sam spełnisz warunki naliczenia Bonusu.

12. Czy muszę odprowadzić podatek od otrzymanego Bonusu oraz Premii?

Nie, wartość Bonusu jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust.1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1509).

13. Co muszę zrobić, aby otrzymać Bonus oraz Premię na swoje eKonto?

O przyznaniu Bonusu zostaniesz poinformowany do 24.06.2019 r. wiadomością wysłaną na adres e-mail podany podczas rejestracji do Akcji Bonus oraz niezależnie od wiadomości e-mail poprzez wiadomość SMS. W celu wypłacenia Bonusu, musisz zalogować się do swojego konta uczestnika poprzez link podany w wiadomości, a następnie uzupełnić formularz, w ciągu 7 dni od daty otrzymania, danymi tj. numer PESEL oraz numer rachunku bankowego eKonto.

14. Kiedy otrzymam Bonus oraz Premię?

Bonus oraz Premia zostanie Ci wypłacona najpóźniej do dnia 30.06.2019r.

15. Jak zgłosić reklamację na nieprzyznany Bonus oraz Premię?

Reklamację należy składać drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi poprzez jego konto uczestnika w zakładce "REKLAMACJE" do 31.07.2019r. Reklamacja powinna zawierać: numer umowy, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji Konta przez Uczestnika w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania.

16. Mam już Konto Osobiste w mBanku, czy mogę skorzystać z Programu Polecającego?

Nie, ponieważ również musisz być Uczestnikiem akcji i otworzyć eKonto wraz z kartą debetową i spełnić warunki otrzymania Bonusu. Uczestnikami akcji mogą być tylko nowi klienci Banku, którzy począwszy od 01.01.2017 r. nie byli lub nadal nie są posiadaczem lub współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego przez Bank lub rachunku oszczędnościowego o numerach rozliczeniowych 1140 2004 lub 1140 2017.

17. W jaki sposób mogę sprawdzić ile osób poleciłem/am z mojego linku polecającego?

W programie polecającym można polecić maksymalnie 5 kont. Osoba polecająca do czasu rozliczenia musi we własnym zakresie kontrolować ilość poleconych kont w ramach akcji.

18. W jaki sposób mogę sprawdzić czy zarówno konto Uczestnika, jak i eKonto zostało założone poprawnie i biorę udział w Akcji Bonus?

Jeżeli otrzymałeś/aś link aktywacyjny i zalogowałeś/aś się do swojego konta Uczestnika w Akcji Bonus, oznacza, że poprawnie założyłeś/aś konto Uczestnika. Natomiast informacja, czy poprawnie założyłeś/aś eKonto wraz z kartą debetową i poprawnie spełniłeś/aś warunki będzie dostępna po rozliczeniu Akcji Bonus. Jeżeli wykonałeś/aś wszystko zgodnie z Regulaminem Akcji Bonus, Bonus zostanie Ci przyznany.

19. W jaki sposób mogę sprawdzić czy prawidłowo poleciłem/am Akcję Bonus innemu Uczestnikowi i czy zostanie przyznana mi premia za skuteczne polecenie?

Informacja, czy poprawnie poleciłeś/aś Akcję Bonus innemu uczestnikowi będzie dostępna po rozliczeniu Akcji Bonus. Jeżeli wykonałeś/aś wszystko zgodnie z Regulaminem Akcji Bonus, Premia za polecenie oraz Bonus zostanie Ci przyznany.

20. Posiadam konto firmowe w mBanku, czy mogę brać udział w Akcji Bonus i otrzymać Bonus i Premię?

Tak, możesz wziąć udział ponieważ Uczestnikiem akcji mogą być obecni klienci banku, którzy posiadają konto firmowe w mBanku.

21. Jak mogę zyskać dodatkowe 150 zł od mBanku za aktywne korzystanie z eKonta?

Niezależnie od Akcji Bonus możesz uzyskać 150 zł od mBanku za aktywne korzystanie z eKonta. Warunki jakie należy spełnić pokrywają się z warunkami Akcji Bonus i jeżeli spełnisz je w ciągu pierwszych 7 dni to warunki do otrzymania Bonusu i Premii w Akcji Bonus też będą spełnione. Aby zyskać pierwsze 100 zł musisz w ciągu 7 dni od otwarcia konta zasilić eKonto jednorazową kwotą min. 1000 zł, a następnie wykonać min. 5 transakcji kartą na dowolną kwotę. Aby zyskać dodatkowe 50 zł musisz w kolejnym miesiącu zasilić swoje konto kwotą min. 1000zł, a następnie wykonać min. 5 transakcji kartą na dowolną kwotę.